شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

خدایا دلم گرفته

خدایا دلم گرفته

نمی دونم چه کار کنم

دل گل که می گیره قناری می اد براش می خونه

دلش باز می کنه

قناری که دلش می گیره

می اد تو باغ و برای گل ها می خونه

خوب این جوری دلش باز می شه

گل و قناری با هم دوست اند

پای گل تو ابه 

پای قناری تو اسمونه

اما هر دوشون  با هم روی زمین عشق بازی می کنند

دوستی می کنند

دل هم به دست می ارند

اما من چی

نمی دونم چه کار کنم

خیلی ها سرشان گرم چیز های عجیب و غریبه

دلش به خونه اش خوش کرده

دلش به اب نبات چوبی خوش کرده

اما من دلم با این چیز های الکی خوش نمی شه

همه اش می گم من کیم

به خدا خسته شدم

از این همه کار های تکراری

ادم ها می اند و می رن

دختر ها بزک می کنند

مو هاشون رنگ می کنند

باز هم یک تنوعی به خودشون می دن

اما من چی

چه رنگ هایی   بعضی ها چقدر خوشگل می شن

پسر ها هم موهاشون سیخ سیخ می کنند

اما باور کن هیچ فرقی نمی کنه

دوست کجاست

دوستی که ادم دلش بهش بده

یه کمی اروم بشه

یه کمی گریه کنه

اشک هاش خالی کنه

نمی دونی چه زخمی می زنند

ادم های پست

نمی دونم 

خسته شدم دلم کویر را دوست داره

اون اسمان ابی را

اون دشت با صفا را

تو کویر دل ادم باز می شه

تو کویر که کسی نیست

این خودش خیلی خوبه

ادم چشمش می دوزه به اسمون

شب که می شه

ستاره ها باهاش حرف می زنند

قصه می گن

قصه ادم می گن

دلم می خواد عصری باشه

پا بزارم رو ماسه ها

ماسه هایی که گرم اند

اشک بریزم رو ماسه ها

بخار بشه بخار بشه

شاید این طوری دلم اروم بشه

من نمی دونم

دوستم میاد با من تو این کویر

تو کویر زندگی نیست

هیچی نیست

نظرات 16 + ارسال نظر
یه کوچولو و آقاییش چهارشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 06:34 ب.ظ http://yekocholoo.blogsky.com

سلام..زفاف یعنی چی/

.......... جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:14 ب.ظ

من خیلی امروز دلم گرفته؟
شعرات قشنگ بود

elaheienaz یکشنبه 28 تیر‌ماه سال 1388 ساعت 12:38 ق.ظ http://betominevisam.blogfa.com

سلام...
چقدر دل من هم حالی شبیه به این نوشته ها داره...

فقط می دونم که....

اگر تنها ترین تنها شوم...باز هم خدا هست...

گلبرگ چهارشنبه 16 دی‌ماه سال 1388 ساعت 03:12 ب.ظ http://nedamhammadian.blogfa.com

سلام
همه حرفای دل منو زدی. منم دلم گرفته.
نمی دونم خدا منو یادش هست...

دلتنگ جمعه 20 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 11:54 ب.ظ

سلام
خییییلی قشنگ بود
یاد خاطراتم افتادم و یکم دلم باز شد

مریم چهارشنبه 12 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 11:43 ب.ظ

سلام
این شعرت چه ربطی به شب زفاف داشت؟؟؟

هانی جمعه 26 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 07:52 ب.ظ http://sheys5800@gmail.com

baran barid bar delam dubare gereft be yad on shab be yad dari moghei ke man tu ra didam hamon lahzei ke delam larzido payam shol shod ey kash hamon moghe behet migoftam o khodamo az in hame ba bakhti ke alaan daram nejat midadam aziz delam man zendegiam o madyoun toam ama tu nemidoni man faghat mitunam begham doooooooooooooooooooossssssssssssseeeeeeeeeeeetttttttttttttttttttttt dddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrraaaaaaaaaaaaaammmmmmmmmmmm

سرگشته یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:26 ب.ظ

میدونی عزیزم من خیلی دنبال آدمی گشتم که بتونم دل به دلش بدم ، بتونم بفهممش ، اونم منو بفهمه ولی پیدا نکردم ، شاید تو بتونی پیدا بکنی ولی یه چیزی رو بدون که اون آدم فقط باید عاشق خدا باشه وگرنه برات روح قشنگت خیلی کمه
بخدا قسم هیچ کس رو غیر خدا ندارم
همه کسم خداست
کس بی کسیم خداست
پس چرا به من نگاه نمی کنه

[ بدون نام ] یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:42 ق.ظ

در زمین عشقی نیست که زمینت نزند آسمان را دریاب.

علی اکبر جمعه 14 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:04 ب.ظ

خداوندا نگذار که از تو فقط نامت را بدانم و نگذار که از تو تنها مشق کردن اسمت را به یاد داشته باشم. همواره در من جاری باش، همانگونه که خون در رگهایم جاری است. خداوندا از تو میخواهم که هرگز در بیابان هولناک زندگی، تنها و بی یاور رهایم نسازی. از تو میخواهم که در کوره راه پر پیچ و خم زندگی، تنهایم نگردانی که همواره محتاج وجودت میباشم............ آمین

ندا شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:02 ق.ظ

دلم گرفته دلم میخواد یه دل سیر گریه کنم خدایییییییییییییییییییییا کمکم کن

یاسمن شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ق.ظ http://miadblog.mihanblog.com

سلام خیلی قشنگ نوشتی...دل منم گرفته... یه سری به من بزن شاید دلت باز بشه...من میلینکمت تو هم اگه خواستی منو لینک کن... منتظرتم

یاسمن شنبه 5 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 09:07 ق.ظ http://miadblog.mihanblog.com

راستی با جه اسمی بلینکمت حتما ج بده منتظرتم

فرناز۷۳ دوشنبه 3 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:23 ب.ظ

منم امروز کلی گرفته رفته مشهد حمید میگم نزدیک شش سال باهم دوستیم .خودش میگه کلی دوستم داره فکر کنم .................نوشته هات قشنگ گلم

کیوان دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ق.ظ

دلم گرفته
خیلی
ی کاره کثیف کردم . فک کنم خدا با من قهر کرده
ای خدا ببخش

سلام مثلا چی کار کردی که از انها به نام بد یاد کردی ؟ برام بگو شاید بتونم کمکت کنم

mahtab جمعه 13 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:20 ب.ظ http://www.mahebitab.blogfa.com

صبر کن سهراب
قایقت جا دارد من هم از همهمه ی داغ زمین بیزارم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد