شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

بوسه

خاطره 

دلم برات تنگ شده 

می دونی  احساسم  چی می گه؟

می خواد تو را لمس کنه 

می خواد تو را ببینه 

از نزدیک 

 می گه نمی شه 

اخه چرا ؟

 ببین گل احساس  اب می خواد 

اب  زندگی 

 بوسه 

 من تو را دوست دارم 

 تو هم که منو دوست داری 

 می گی پاییز هم دوست داشتنیه 

 می گه خدا  تمام محبته 

 تو هم که محبوب منی 

 یار منی 

 دوست منی 

 خوب بیا به برم 

 خورشید باش 

 تا گرمی تو را حس کنم 

 دوستت دارم خاطره 

 دلم هوای تو را کرده 

 بیا  باور کن  منم ادمم 

 دل دارم 

 احساس دارم 

 دوستی را هم می فهمم 

 بوسه را هم درک می کنم 

و شیرینی بوسه را 

 بیا 

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا جمعه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 04:27 ب.ظ http://sky-2012.mihanblog.com/

سلام وبلاگ خوبی داری به منم سر بزن و اگر با تبادل لینک موافقی خبرم بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد