شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

اب دادن به گیاهان را خیلی دوست دارم

اب  دادن به گیاهان را خیلی دوست دارم

این بود که رفتم به پارک محلمون

باغچه ی ست رو به روی  خونه

با درختان متنوعی که داره

توت  و کاج از دو نوع کاج معمولی و  کاج خمره ایی

گردو و انجیر و انار و سپیدار و چنار و گل محمدی و گل رز  و سرخس و شمشاد و زیتون

و چند تای دیگه که اسموشون را نمی دونم

اما همه اونا زیبا و تر و تازه ند

خیلی قشنگ اند

پرنده ها هم اینو می دونند

وقی ابشون می دم

همه به شیدایی برام می رقصند

تمام تنشون را می شویم

سر و سینه های بزرگشون را

چه سینه های براقی

برق می زنند از زندگی

وای که چقدر دوس دارم

زندگی با این سینه ها معنی می ده

 دوستشون دارم

شیدایی را فریاد می زنند

شیدای من که نیومده

هنوز تو خواب نازه

منم منتظر می مونم

تا افتاب در اد

تا شیدا شیدایی کنه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد