شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

خدا در این نزدیکی ست

خدا در این نزدیکی ست 

من صدایش می کنم پاسخی نمی اید 

نمی دانم مگر خدا زبان مرا نمی داند 

چه باید بکنم تا خدا بی واسطه با من سخن بگوید 

خواست زیادی ست ؟

خواست غیر قابل فبولی ست ؟

به من بگو چه کنم 

می گویند خدا چنین گفته ست 

و انها زبان تو سخن می گویند 

هیچ کدام هم هم دیگر را قبول ندارند 

 هر یک خود را حق می داند 

و من نمی دانم حرف چه کسی را گوش کنم 

خدایا می خواهم با خودت سخن بگویم 

اشکالی دارد 

چرا ؟

شیدا هم مرا رها کرده و رفته ست 

می خواهم شکایتش را بکنم 

مگر تو دادخواه نیستی ؟

به من بگو شیدایم کجاست 

می خواهم به سمتش نماز بخوانم 

می خواهم او را به اغوش برم 

شیدایم کجاست ؟

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد