شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

بهار که می شه

بهار که می شه

انار باغچه دل من غنچه بارون می شه

بهار که می شه به افتاب سلام می کنم

گرم می شم 

 غنچه هام باز می شه

بزرگ می شم بزرگ می شم

خودم با مهربانی افتاب و اب می کشم تا پاییز

پاییزی می شم

انار شیرین انار های شیرین

بهار می اد تو خونه ام

انار ها را دون دون می کنیم

یه دونه من یه دونه بهار

دو دونه من دو دونه بهار

بهار هم دو تا سیب به من هدیه می ده

نظرات 2 + ارسال نظر
nima پنج‌شنبه 2 دی‌ماه سال 1389 ساعت 09:38 ب.ظ http://popcrazy.blogsky.com

علی آقا با شعرای زیبات یه دنیا حال کردم.
خواستی سر بزن.

رویاهای ناتمام من پنج‌شنبه 15 دی‌ماه سال 1390 ساعت 08:33 ب.ظ http://roya38.blogfa.com/

سلام خوبین منم سحر اما اسم اینجا رویاست .
به کسی نمیگین ها.ممنون میشم.منتظزرتون هستم.
راستی توی پیوندام یه شاعر هست اسم وبش سفرعاشقانه کلمات هستش.بهش سربزنید وب خوبی داره.اونم شعر میگه.
نگین من گفتم .من درگوشی گفتم.نفهمه باشه.منتظرم
چرا نمیشه شکلک گذاشت آخه!!!!!! کسی از آشناییمون نفهمه.مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد