شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

به نرمی عطر روی دلم لغزید

به نرمی عطر روی دلم لغزید

 جانم گرم شد

زمان گم شد

عقربه از کار افتاد

ساعتی نبود

هیچی نبود

من بودم  و اون شیرنتر از جانم

زمین بود اسمان بود  همه بودن

 اما نه هیچی نبود

خدا بود اسمان بود

من بودم

اون بود

شیرینی بود 

 داستان زندگی بود

 اب بود

لطافت بود

چشم بود

زندگی بود

عطر بود

من نبودم

خدا بود

شادی بود

نظرات 3 + ارسال نظر
keyvan جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:54 ق.ظ http://song-beat2.blogfa.com/

حرفه ای ترین مرکز بیت و آهنگهای بی کلام در اینترنت [گل][گل][گل][گل]
بزرگترین مرکز بـیــت با انواع بیتهای رپ و پاپ خوراک خوندن
مخصوص تمام کسانی که دوست دارند خواننده شوند
شاد و 8و6 ، لاو و احساسی ، اجتماعی ، کل کل ، اسپانیایی و ...
کافیه یک بار به ما سر بزنید ... 100 % از بیتهای ما خوشتون میاد
در ضمن تمام بـیــت های ما کاملاً دست ساز بوده و برای اولین بار در
اینترنت پخش میشوند
امیدواریم با خدماتی که میدیم ، بتونیم تمام عزیزانی رو که تازه میخوان
خوانندگی رو شروع کنن یاری کنیم و قدم مثبتی رو برای پیشرفت موسیقی
برداریم
[گل][گل][گل][گل]
ما را به دوستان خود معرفی کنید song-beat2.blogfa.com

حرفه ای ترین مرکز بیت و آهنگهای بی کلام در اینترنت [گل][گل][گل][گل]

mahdi جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ق.ظ http://www.taraneirani.in

دوست عزیز در صورت تمایل به تبادل لینک من رو با نام ترانه ایرانی دانلود موزیک رایگان لینک کنید بعد بهم میل بزنید تا منم شما رو لینک کنم
www.taraneirani.in

reza جمعه 12 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 04:17 ق.ظ http://rezakarami12.blogfa.com

سلام وب قشنگی داری بیا وب من نظر بده بیینم چه جوری ممنون دوست دار شما رضا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد