شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

احساسم را زخمی می کند

احساسم را زخمی می کند

از دنیایی حرف می زند که من نمی شناسم

بوسه را بر نمی تابد

مرا به جایی  می برد که ادرسش را نمی دانم

ادرسی هم نمی دهد

و می گوید تو درک نمی کنی

نمی دانم چی را باید درک کنم

من بوسه را درک می کنم

دست گرم را احساس می کنم

نگاه مهربان را می کاوم

دوستی را می فهمم

باور کن شقایق را دوست دارم

عطر گل یاس را بهار نارنج را

همه این ها را می فهمم

زیبایی را درک می کنم

احساس می کنم

جانم بوی دوستی را می فهمد

من دوستی را دوست دارم

نظرات 1 + ارسال نظر
اصفهانوب پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 07:05 ب.ظ http://esfahanweb.com

سلام دوست من ؛ [لبخند]
مطلب بسار مفید و جالبی بود ، من که خیلی استفاده کردم .
من کارم طراحی و میزبانی وب هستش .
اگه یه روز خواستی وبلاگت رو تبدیل به سایت کنی حتما باهام تماس بگیر ؛
میتونم با بهترین قالب ها و سیستم های مدیریت محتوا نظیر جوملا و وردپرس وبلاگت رو به یک سایت کامل تبدیل کنم .

اصفهان وب ؛
ارائه دهنده ارزانترین خدمات میزبانی وب با بهترین سرعت و کیفیت .
http://esfahanweb.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد