شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

نم نمک بارونی می اد

نم نمک بارونی می اد

بارون می اد

 می دونی دلم قرار نداره

دلم بارونی ایه

بارون که می اد  دل سبزه ها سبز می شه

دل من که بارونی می شه

محبوبم خودمم نمی دونم چیم داره می شه

کودک  که بودم

یه عیدی که می گرفتم

چه خوشیها که نمی کردم

عیدی مادر بزرگم منو  به اسمون می برد

اسمونی به اندازه تموم دنیا شیرین  شیرین

محبوبم الانه چیه

هیچی خوش حالم نمی کنه

نمی دونم چرا این طوری شدم

کودکی دنیای قشنگی است

دنیای ارزوهای شدنی

یه اسباب بازی یه باد بادک منو تو رویاهایم غرق می کرد

همبازی ها

حالا چی ؟

نمی دونم چی بگم

دلم می خواد خودم باشم

کودکی ام را دو باره تجربه کنم

نظرات 1 + ارسال نظر
چت روم فارسی - پارس کلام یکشنبه 1 فروردین‌ماه سال 1389 ساعت 01:32 ب.ظ http://www.farsigap.com

سلام دوست عزیزم


از شما دعوت می کنم از " پارس کلام " دیدن کنید

امکانات پارس کلام :

- استفاده از جدیدترین و پیشرفته ترین سیستم چت فارسی

- تالار گفتگوی فارسی

- سیستم چت رایگان

منتظر حضور گرم و صمیمی شما هستیم

www.ParsKalam.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد