شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

من کودکانه می اندیشم

من کودکانه می اندیشم

کودکانه عشق می ورزم

و به کسی هم کاری ندارم

کودکانه دوست دارم

و با اسباب بازی ها دل خوشم

خاک بازی را دوست دارم

باد بادک را دوست دارم

جنگیدن را دوست ندارم

دوستی را دوست دارم

 دوستم محبوبم دوستی ام مرز  نمی شناسد

 تنها نیستم تنهایی را نمی فهمم

مگر می توانم تنها باشم ؟

مهربانی را می جویم 

 کودکانه هم می جویم 

کودکی ام هنوز جوون است

سادگی را می فهمم

عشق را می فهمم

 اما کودکی را دوست دارم

چه کنم ساده ام

بادبادکم که  به هوا رفت

محبوب را مال خودم می دونم

اسمون را و زمین را

کودکی است 

خامم و نادانم

کودکم  کودکم

محبوبم محبوبم  

نظرات 1 + ارسال نظر
نســــــــــــــــیم شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1389 ساعت 01:20 ب.ظ http://www.2317.blogfa.com

سلام خسته نباشی کارت واقعا عالیه خوشحال میشم یه سری بهم بزنی بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد