شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

باد برگ های پاییزی را می بره

باد برگ های پاییزی را  می بره

دل پر غم درختان را سبک می کنه

بهار را بهشان وعده می ده

اینه که دل می کنند

باد اونا را می بره

این ور و اون ور

چه رنگ های قشنگی

خش خش

اما من چی

غما تو دلم سنگینی می کنه

خیلی سنگینی می کنه

هیچ بادی هم اونو نمی بره

خسته شدم از دستتون

یه جای کار ما ادما ایراد داره

نمی دونم چرا غم ها تو جان ما جا خوش می کنند

می مونند تا اخر عمر

هر کاریشون می کنی دو باره می ان

انگار نه انگار

خدا می دونه دلم اروم نمی گیره

می خواهم اروم باشم

می خواهم پاییزی باشم

می خواهم دو باره به انتظار بهار بمونم

اما بهاری در کار نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
صادق افشار پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 07:25 ب.ظ http://www.parsiane.com

با درود فراوان خدمت شما
از شما دعوت میکنم از سایت ما دیدن نمایید
شما می توانید رایگان ثبت نام کنید و رایگان هم تبلیغ کنید
...........................................................
تبلیغات ما در سایت های معتبر قرار دارد
www.parstools.com
www.mytheme.ir
www.persiangig.com
www.blogskin.ir
...................................................
به زودی هم در سایت www.bahar-20.com
......................................
منتظر حضور شما هستیم

yashar پنج‌شنبه 5 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 09:05 ب.ظ http://bit.ly/67w8Iq

سلام . من هر روز به وبلاگت سر میزنم . واقعا دست طلا ، به منم یه سری بزن خوشحال میشم

گلاره پنج‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 06:28 ب.ظ http://mymarket.gigfa.com

سلام.دستت دردنکنه-خیلی عالی بود-اگه دوست داشتی به منم سربزن ومنولینک کن
فروشگاه بزرگ اینترنتی من همراه بامجله آشپزی عکس بازیگران هندی قبل وبعدازگریم انواع فال+دانلودآهنگ فیلم +گالری عکس بازیگران ایرانی وکره ای+هرآنچه برای حفظ روابط عشقولانه نیازدارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد