شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

خدا می دونه دلم اروم نمی گیره

خدا می دونه دلم اروم نمی گیره  

اخه من نمی دونم برای چی هستم   

برای چی اومده ام

اموده ام  که چی کار کنم  

به خدا نمی دونم کسی اگر می دونه بیاد به منم بگه  

خوب بوسه هست  

خوبه دوستی هست  

اینا که نبود دنیا خیلی تیره و تار بود   

من می دونم وقتی بمیرم اروم می شم  

همه مرده ها ارومند  

هیچ به کسی کاری ندارند 

 زنده ها که به هم می پرند  

گلوی هم پاره می کنند  

هر چی هم خیال بافی می کنم   

 نمی فهمم 

 به خدا دوستی و بوسه اگر نبود خیلی بد بود  

دوستی و  بوسه خیلی خوبه قدرش بدون  

من بی بوسه می میرم    

نظرات 2 + ارسال نظر
دریا جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 09:30 ب.ظ http://20dollars2surf20dollars.blogsky.com/


سلام دوست عزیز
چرا حالا که ان لاین هستی کسب درامد نمی کنی؟؟
با عضویت در شرکت ۲۰ دلار سورف میتوانی از حضورت دز اینترنت حتی اگه برای این کار وقتی هم نذاری ماهی ۲۰دلار کسب کنی.
.http://en.20dollars2surf.com/?ref=16619

آناهیتا جمعه 15 آبان‌ماه سال 1388 ساعت 10:07 ب.ظ http://iceheart3.blogspot.com/


سلام حالا که آنلاینیم چرا کسب درآمد نکنیم؟
بدون حتی یک ریال سرمایه گذاری فقط از حضورتان در اینترنت کسب در آمد کنید حتی اگه وقتی براش نذاری هر ماه حداقل $20 می گیری من هم مثل تو فکر می کردم اما الان طور دیگه فکر می کنم پس برو تو وبلاگم بخون اگه درست نبود نظر بده تا جوابت بدم پس منتظر نظرت هستم فرصت ها آدمها رو خیلی آرام صدا می کنند پس این فرصت از دست ندی ببین تا مطمئن بشی فرصت یا نه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد