شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

خدا می دونه که دلم خیلی می گیره

خدا می دونه که دلم خیلی می گیره

خودمم نمی دونم چیمه

دلم می گیره یعنی چی

می شی بگی

خوب ادم یه جوری غم گینه

شادی توش نیست

مثل گلیه که اب نخورده

داره خشک می شه  از رگ و ریشه

ادمم که اب شادی بهش نرسه

خوب دلش می گیره

غم تو چشاش می شینه

من دلم می خواد بخندم و شادی کنم

دوستم را ببسوم

اما دوستی که نیست

خوب من می مونم تک و تنها

خوب دلم می گیره

نمی دونم چه کار کنم

به خدا نمی دونم

دارم می میرم

روزا و شبا تند تند می ان و می رن

و من حیرونم این دیگه چیه

می خواد چی بشه

اخرش که چی  گیرمم کلی نان و برنج و سبزی و.. خوردم

کلی هم این ور اون ور رفتم بعدش چی

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 12:22 ق.ظ


شما با روزی دو ساعت کار میتونید یک درامد ثابت ،همیشگی و خوب رو برای خودتون داشته باشید میگین
سایتهایی هستن که به ازای کلیک رو تبلیغات اونها به شما پول پرداهخت میکنن که اصطلاحا به (ptc ) معروف اند و کسب درامد از اینترنت رو اسان کرده اند سایت زیر یکی از این نوع سایتهاست که متعلق به کشور عزیزمون ایران هستش و کاملا فارسی است کار شما فقط و فقط کلیک کردن و معرفی اعضای جدید به سایت هستش از این راحت تر دیدی!!!!؟؟

http://www.2-horse-mail.com/Join.asp?ref=omidgh


*** سیستم ایرانی و به زبان فارسی
*** ثبت نام رایگان
***سه هزار تومان جایزه عضویت
*** کسب پنجاه تا صد تومان به ازای خواندن هر ایمیل
کسب بیست تا 50 تومان به ازای کلیک بر روی بنر ها ***
***کسب هزار تومان به ازای معرفی هر نفر به سایت
*** کسب درامد با 4 مرحله زیر مجموعه با بیست و پنج درصد سود مستقیم
*** امکان پرداخت مستقیم درامد به بانکهای داخل کشور
فرصت را از دست ندهید
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.2-horse-mail.com/Join.asp?ref=omidgh
در ضمن این سایت تست شده و صد درصد پرداخت دارد
در صورت نیاز به راهنمایی و یا هرگونه سوال و مشکل دیگر به سایت زیر مراجعه کنید
www.topmoney13.mihanblog.com


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد