شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

صفای باطنی داره که ادم بشاش می کنه

صفای باطنی داره که ادم بشاش می کنه

مثل گل می مونه

نه تیغی داره و نه تیغ زاره

مهربونی تو وجودش موج می زنه

ادم می تونه خنده را از روی لباش  برداره

نمی دونی که به چه تانی خاصی می خنده

صورتش گل می ندازه

من که دوست دارم تند تند ببوسمش

بهشتو تو چشاش جا داده

یه باغ پر از میوه است

میوه های رنگارنگ

و گل هایی که قراره میوه بشن 

چه می شد همه این طوری بودن

نه ازاری و نه دردی

همه با هم دوست بودن

همه بوسه را به هم هدیه می می دادند

نظرات 1 + ارسال نظر
admin یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:18 ب.ظ http://p30stras.net

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم. و فرومی آموزشی،علمی و تخصصی برای تمام ایرانیان راه اندازی کردم. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم.درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.
www.p30stars.net
موفق باشید.منتظر حضور سبز شما هستم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد