شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

زندگی یعنی چی ؟

زندگی یعنی چی ؟

تو می دونی

زندگی یعنی اب

زندگی یعنی خاک

زندگی یعنی بوسه

زندگی یعنی خواب

زندگی یعنی کار

زندگی یعنی حس

زندگی یعنی فهم

زندگی یعنی گرمی دوست

زندگی یعنی گل

زندگی یعنی بدی

زندگی یعنی حسد

زندگی یعنی ادم خواری

زندگی یعنی چی

یه ذره چشات ببند

دنیا سیاه و تار می شه

خیلی چیز ها فرق می کنه

رنگها را دیگه نمی بینی

چش دوستت نمی بینی

اب نمی بینی

زندگی یعنی نسبت من و تو

این تو می تونه همه چیز باشه

بوسه باشه سیب باشه

گل باشه

دوست باشه

خوبی باشه

بدی باشه

من که هستم زندگی هست

شادی هست

غم هست

زندگی یک باد کنک زیباست

باید مواظبش باشی

خدا این طوری خواسته

همه دوست دارن زندگی کنند

تو هم دوست داری

منم دوست دارم

منم بوسه را دوست دارم

دوستم دوست دارم

زندگی را دوست دارم

دلم می خواهد تو زندگی بدی نباشه

ادم ها مهربون باشن

باد کنک ها را اذیت نکنند

سوزن نزنند

همه زندگی را دوست دارند

حالا که هستیم

مهربون باشیم

نظرات 2 + ارسال نظر
محمد سعادت فرجام چهارشنبه 24 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 11:27 ق.ظ

با سلام :
وبلاگی خوبی دارید
اگه می شه درباره شب زفاف اطلاعات ما رو بیشتر کنید ممنون می شم

رزا یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:47 ب.ظ

سلام.مطلبتون قشنگه اما اسم وبلاگتون ببخشید خیلی آدمو اذیت میکنه.یعنی ببخشید حال آدمو بهم میزنه.تروخدا دیگه اینقدر سر این چیزا کیلیک نکنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد