شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

در غار تنهایی خود حال می کردم

در غار تنهایی خود حال می کردم

تنهای تنها

گاه می اندیشیدم  من کیستم

گاه می اندیشیدم من نیستم

هستی من چیست

هست من کجاست

هستی هست

وقتی من هستم

من که نباشم هستی هست ؟

من حس می کنم خوبی را

من حس می کنم سبزی را

من حس می کنم بوسه را

من حس می کنم خنده را

من حس می کنم مادرم را

من حس می کنم گل را

من حس می کنم افتاب را

من حس می کنم شب را

من حس می کنم خودم را 

اما من که نباشم چی را حس می کنم

پس هستی به غایت من هستی است

و هستی در نیستی است

و نیستی در هستی

من که خارج از هستی هستی را نمی فهمم

هستی من در همین هستی است

خداوندا سر در نمی اورم

هستی من چیست

برای چه هستم

نمی دانم تو می دانی ؟

نظرات 1 + ارسال نظر
امید چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:09 ب.ظ

سلام دوست عزیز
اگربدنبال راهی مطمئن و ،ساده و بدون هزینه برای کسب درآمد هستید؟
اگر نیخواهید از وقتتان به طور صحیح در اینترنت استفاده ببرید ؟
آیا از وابستگی مالی به والدین خود خسته شده اید؟
و مهم تر ازهمه ایا نمیخواهید در محیط ارام لذت بخش خانه کسب درامد کنید؟
ما راه رابه شما نشان میدهیم ،پیمودناین مسیر راحت با شماست.
سیستم تبلیغاتی 2horse mail مرکزی ایده ال برای شما خواهد بود.!!!!
*** سیستم ایرانی و به زبان فارسی
*** ثبت نام رایگان
*** 3000 تومان جایزه عضویت
*** کسب 50 تا 100 تومان به ازای خواندن هر ایمیل
کسب 20 تا 50 تومان به ازای کلیک بر روی بنر ها ***
***کسب 1000 تومان به ازای معرفی هر نفر به سایت
*** کسب درامد با 4 مرحله زیر مجموعه
*** امکان پرداخت مستقیم درامد به بانکهای داخل کشور
فرصت را از دست ندهید
برای عضویت روی لینک زیر کلیک کنید
http://www.2-horse-mail.com/Join.asp?ref=omidgh

اگر نیازمند راهنمایی برای عضویت هستید از لینک زیر استفاده کنید
www.topmoney13.mihanblog.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد