شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

کی گقته ادم ها باید جاودانه بمانند

کی گقته ادم ها باید جاودانه بمانند

کی گفته این حق برای ادم هاست

اخه این ادم های بدجنس مگه چی دارند

ما ادم ها که دست کمی ازمار و عقرب و سایرحیوانات نداریم

تو دور  و برت نگاه کن

ببین چی می بینی جز یه مشت ادم هایی که دارند هم دیگر را سلاخی می کنند

حالا هر کس یه طوری

چه فرقی می کنه

نمی گم ادم خوبی نیست

نه  اما وجه غالب ادم ها همین طوری اند

دلسوزی و رحم و مروت هم در معنی وجود نداره

وجود داره تو بگو

د اگه وجود داشت که یه قوه برای دعواها تشکیل نمی شد

و این همه توپ و تانک

برای چی

تو می دونی

من که باور ندارم ادم اشرف مخلوقات است

شاید در حق خوری این طوری باشه

شاید در بی رحمی این طوری باشه

نظرات 1 + ارسال نظر
محمد جلال دوشنبه 20 خرداد‌ماه سال 1387 ساعت 06:20 ب.ظ

آدم اشرف مخلوقات است.
اما .:: خلق الانسان ضعیفا ::.
اگه ضعفت ( توی نوعی البته ) باعث می شه که نتونی راهی رو که میدونی درسته ( مبارزه با همین کثافت کاری هایی که گفتی ) بری. بدون اینکه می گی انسانیت اگه وجود داشت ، اگه بود. همه این اگه ها و اماها حربه هایی یه که خودت برای پوشوندن این که توان قدم گذاشتن تو راه درست رو نداری سر هم می کنی .
من ۲۱ سالمه شاید باورت نشه یه زمونی وضع روحیم خیلی خراب بود ( این حرف هارو می زنم برا این که می دونم هر چی از دل در بیاد لاجرم در دل نشید ) خراب تر از اونکه بتونی فکرش روبکنی ۴ بار خود کشی کردم . اما خدا خواست که زنده بمونم البته اون موقع فکر می کردم که چه شانس گهی دارم که نمی میرم . اینی که می گم خدا نخواست واسه الانمه
خلاصه فهمیدم خدا هست.
هرکی قراره هدایت بشه می شه
.: یهدی من یشاء :.
و هر کی قرار نیست نمی شه
.: و یظلم من یشاء:.


در کل سعی کن چند روز از زندگی رو با این نیت شروع کنی ( و ادامه بدی ) که لا اقل بعضی از کارات برای خدا باشه. نتیجه اش رو می بینی و امید وارم این چیزایی که من اینجا نوشتم رو خودت یه روزی تو کامنت یه پست دیگه برای یه کس دیگه بنویسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد