شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

بیا به خانه من

بیا به خانه من

خانه ایی دارم با صفا

دلی مهربان

احساسی نرم

ازاری ندارم

رویای من نزدیک است

ان قدر نزدیک که اراده کنی می یابی

اروزهای دور و دراز را دوست ندارم

ابی در خانه ام جاری است که سراسر لطف است

با ماهی هایی خاکستری که دائم در تلاش اند

خوابی ندارند

بیا به خانه من

و چشمانت را صفا بده

و من در انتظارت هستم

دوستم من شادی را برای خود دارم

شب خوش

نظرات 3 + ارسال نظر
پریسا سه‌شنبه 10 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 11:24 ب.ظ

وبلاگتون خیلی خوبه اما متاسفانه اسمش هیچ تناسبی با وبلاگ نداره ...
بهتره اسمش رو عوض کنید ...

سلام دوست مهربانم ممنون که به من سر زدی دوستم اسمی که انتخاب شده نظز خاصی را تعقیب نمی کند

محمد چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 12:42 ق.ظ

سلام ...
قشنگ بود حال کردم
منم آپیدم یه سری بزن خوشحال میشم

محمد چهارشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1387 ساعت 01:19 ق.ظ http://bombo.blogsky.com

سلام
اینا شعرهای کی هستن؟

سلام دوست مهربانم هر چه را می بینی از خودم هست مگر این که قید کرده باشم و این نظر لطف شماست دوستم در انتظارت می مانم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد