شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

شیطان در برابر سجده به انسان ایستاد

شیطان در برابر سجده به انسان ایستاد

گفت این ادم لایق سجده نیست

خون ریز است

و در زمین فساد می کند

و شیطان فرشته درگاه مقرب خدا بود

و از روی دانایی  حرف می زد

و می دانست ان چه می گوید درست است

و خدا گفت با این وجود تو می بایستی بر او سجده کنی

و شیطان سر باز زد

و گفت که من می دانم

و به دانایی  خود خیانت نمی کنم

که عین ابلهی است

و خدا گفت ان چه من می دانم تو نمی دانی

 و انسان همان طور که شیطان گفت

هزاران سال است خون ریزی می کند

و از همه بدتر هم نوعان خود را می کشد

کاری که حیوانات هم نمی کنند

نمی دانم شیطان از کجا می دانست

و راستی انسانها چرا شیطان را بد نام می کنند

شیطان که کاری ندارد

این طینت ادمیان است

و این هم از بد کاری ماست

که شیطان را عامل  فریب خود میدانیم

شیطان ما را فریب نداده است

و من شیطان را  از درگاه خدا رانده ام

و حال چه طلبکارانه بدی های خود را به حساب شیطان می گذارم

نه من و تو خود شیطانیم

شیطان  را بد نام نکنیم

به نام عشق شیطنت می کنیم

و به نام دوستی سر می بریم

نه من گل سر سبد افرینش نیستم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد