شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

سلام خداجون کجایی

  • سلام خداجون کجایی
  • من دارم می میرم
  • می دونی من به امید تو گناه  کردم
  • می دونی گناهانی که می کنم بی اجازه تو چقدر شیرینه
  • می گم تو کار خودت بکن چی کار به بقیه اش داری
  • خدا که مثل من و  تو نیست
  • مگه خودش نمیگه که   بخشنده اس
  • همیشه به خودم می گم بابا بی خیال
  • چقدر داری خودت ازار می دی
  • فقط تو گناهانی  که می کنی حق کسی را ضایع نکن
  • من به امید  تو گناه کردم
  • تو خطا پوشی
  • تو مهربانی
  • مهربانی ات هم از جنس من ادم نیست
  • مهربانی تو دریای لطف است
  • دریا لطف به عظمت هستی
  • و هستی مظهر لطف توست
  • من چرا باید نا امید باشم
  • از این خدایی که همه اش مهره
  •  من جهنمش را هم باور نمی کنم
  • نه من کافر نیستم
  • می گم خدا هیچکس تو جهنم نمی بره
  • یه جوری همه را می بخشه
  • و من خدا را دوست دارم
  • خدا همه چیز منه
  • تو را خدا بنده من فقط حق کسی را پایمال نکن
  • خدا جون من به امید تو گناه می کنم
  • تو منو دوست داری مگه نه
  • منم تو را دوست دارم
  • قول می دم کسی را ازار ی ندم
  • قول می دم
  • سبز باشم
  • قول می دم
  • خار نباشم
  • قول می دم تیغ نباشم
  • قول می دم نان کسی را نبرم
  • قول می دم ادم باشم
  • قول می دم حسودی نکنم
  • قول می دم ابر باشم
  • قول می دم قناری خوش خوان باشم
  • قول می دم همسایه ام به پام
  • من تو را دوست دارم خدا جون
  • منم به خودم رها نکن
  • تو مگه منو دوست نداری
  • من مخصلتم
نظرات 1 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 27 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 10:56 ب.ظ http://paknevis.blogsky.com

حال داد.
ولی چرا داد میزنی!
آروم تر بنویس معلوم شه چی مینویسی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد