شب زفاف

دل نوشته

شب زفاف

دل نوشته

من تنهایم

من تنهایم

تنهایی خوبه یا بده

تنهایی خوبه وقتی یاری در کنارت نباشه

تنهایی بده وقتی یاری در کنارت باشه

گل لبخند می زنه

به بهار و باران

و من چی ؟

گل را همه دوست دارند

اما منو نه همه که دوست ندارند

منم همه را دوست ندارم

یه وقتی می شه که ادم هیچکسه دوست نداره

حتی خودشو

می دونی چرا برای این که زخمی می شه

من با بیشتر ادم ها میانه ایی ندارم

راستی من ایراد دارم

یکی به من می گه با با اخلاق دیگه چیه

پا بزار روی همه اونا

او نهایی که خودشون اخلاق درس می دن بهش عمل نمی کنند

تو عشقتو بکن

هر کاری دوست داری بکن

مثل خیلی ها

رنگ و لعاب اخلاق هم می تونی بهش بزنی

این که کاری نداره

مگه همه ما فیلم بازی نمی کنیم

همه امان هنر پیشه ایم

ادم ها هر کاری دوست دارند می کنند

اینجا  و انجا هم نداره

صبح کارم با سلام شروع می کنم

اما چه سلامی و چه علیکی

تو این سلام ها هیچ اروزی سلامتی نیست

من به افتاب می خندم

من به دوستم بوسه می دهم

من از بوی سبزه باران خورده مست می شم

من از گل تازه رسته زندگی را می فهمم

من از اوای گنجشک ها شادی را می نوشم

من زندگی را دوست دارم

و به افتاب سلام می کنم

اما دراز دستی دلم را خونی می کند

من از دست این ها فراری ام

گل که هم دمی خوبی است

شادی دوست من است

نظرات 2 + ارسال نظر
رامین یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:01 ب.ظ http://madlen.blogsky.com

سلام آدم رو تو خماری گذاشتی (:
اولش خوشحال شدم

رامین یکشنبه 18 فروردین‌ماه سال 1387 ساعت 07:04 ب.ظ http://madlen.blogsky.com

سلام شعرهاتون تا جاییکه خوندم قشنگ بودن با اجازتون چندتاشونو در وبلاگم بذارم الته اگه ایرادی نداره

سلام دوست مهربانم ممنون که از افریده های من تعریف کرده ایی اما استفاده از انها منعی ندارد با ذکر منبع دوستم در ضمن من چند وب دیگر دارم و این وب فرعی من است ادرس وب اصلی من این است و البته چند وب دیگر نیز دارم اما مطالب انها تفریبا یکسان است http://www.nurhedayat.blogfa.com/ و یکی دیگه ان شب زفاف است باز هم به من یر بزن و بگو که امدی دوستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد